KLANTENSERVICE

Veelgestelde Vragen

Grote kans dat je vraag hier tussen staat, zo heb je meteen antwoord!

 

1. Moet ik verzendkosten betalen?
Bij bestellingen vanaf €50,00 binnen Nederland en België worden geen verzendkosten berekend. Eventuele retourverzendingen zijn voor eigen rekening. Bij bestellingen onder de €50,00 brengen wij €4,95 verzendkosten in rekening.
2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar om bestellingen die voor 12.00 uur geplaatst zijn, de volgende werkdag door PostNL te laten bezorgen. In uitzonderlijke situaties of met speciale acties is onze uiterste levertermijn 3 werkdagen. Bestellingen die op vrijdag na 12.00 uur geplaatst zijn worden in principe op dinsdag afgeleverd.
3. Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt door PostNL afgeleverd.
4. Is de webcollectie gelijk aan die van de winkel?
Nee, de collectie in de webshop is beperkter dan in onze winkels. En niet alle sale & outlet artikelen die op de website staan, zijn verkrijgbaar in de winkels.
5. Kan mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
Ja, dat is inderdaad mogelijk. Voor onze website maken wij gebruik van onze fysieke winkelvoorraad. Hierdoor kan het voorkomen dat er gelijktijdig een artikel wordt verkocht. Wij doen er echter alles aan om dat zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht het toch voorkomen, dan krijgt u daarvan tijdig bericht en wordt uw betaling teruggestort.
6. Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Ja, als vaste klant met een Voorwinden account spaart u punten bij al uw aankopen zonder korting. Bij iedere € 5,- ontvangt u spaarpunten, die vervolgens 2 keer per jaar, in februari en augustus, worden uitgekeerd in de vorm van een digitale voucher. Deze voucher is aan uw account gekoppeld en is zowel in de winkels als online te verzilveren. Daarnaast profiteert u als vaste klant van speciale aanbiedingen en wordt u als eerste geïnformeerd over acties en evenementen. Afhankelijk van het aantal spaarpunten kunt u doorgroeien naar Silver of Gold Member met daarbij extra privileges.
7. Is de collectie nu compleet?
Nee, eigenlijk is de collectie op de webshop nooit compleet. Gezien de grootte en diversiteit van onze collectie worden er elke dag nog artikelen toegevoegd. Blijf dus regelmatig onze website bezoeken!
1. Krijg ik mijn geld terug bij een verhoogde kortingsactie?
Nee, bij verhogingen van kortingsacties wordt geen geld terug gegeven, de normale procedure is dat een artikel retour moet worden gestuurd. Het artikel dient door u weer opnieuw besteld te worden.
2. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Voorwinden?
U kunt uw webaankoop betalen via iDeal (vertrouwde online betaling via uw eigen bank) of per creditcard (wij accepteren Mastercard en Visa).
3. Kan ik ook met een Voorwinden Cadeaucard betalen?
Ja, het is mogelijk om met een Voorwinden Cadeaucard webaankopen te betalen, stuurt u het artikel retour dan storten wij het tegoed weer terug op een nieuwe card.
4. Waar kan ik het saldo van mijn cadeaucard checken?
Het checken van het saldo van een cadeaukaart is op dit moment online niet mogelijk. Wilt u toch uw saldo weten? Neem contact op met de klantenservice.
5. Kan ik mijn ontvangen waardecheque verzilveren?
Ja zowel waardecheques (met een kortingscode) als cheques van de gespaarde punten van aankopen uit onze winkels kunt u online verzilveren.
1. Mag ik online-bestelde producten uit de parfumerie retourneren?
U mag online-bestelde producten uit de parfumerie retourneren als het artikel ongeopend en ongebruikt is.
2. Wat zijn de kosten en procedures bij een retour?
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan dient u het binnen 14 dagen na leverdatum retour te zenden. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Het bijgevoegde retourformulier dient u ingevuld bij de retourzending toe te voegen en duidelijk aan te geven welk artikel u waarom wilt retourneren. Kosten en risico van deze retourzending zijn voor rekening van de koper (zie www.postnl.nl voor de exacte verzendtarieven). Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag op uw rekening of creditcard retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben.
3. Kan ik een artikel omruilen?
Bij een omruiling adviseren wij u om de order opnieuw te plaatsen in de gewenste maat. Dit om te voorkomen dat het artikel uitverkocht raakt voordat uw retourzending door ons verwerkt is.
4. Wat is de termijn om artikelen te retourneren?
Artikelen die via de webshop besteld worden, mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden (mits onbeschadigd en ongedragen). Het aankoopbedrag ontvangt u binnen 3-4 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft.
5. Kan ik de webaankopen terugbrengen in de winkels?
Ja, u kunt uw aankopen ook terugbrengen in onze winkels in ’s-Gravendeel en Zwijndrecht. Op vertoon van uw afleveringsbewijs/factuur en na controle van de betreffende artikelen ontvangt u een ontvangstbewijs, het aankoopbedrag wordt NIET contant terugbetaald maar teruggestort op uw rekening. Onze vestigingsadressen zijn: 

Voorwinden Modemall:  Smidsweg 7 - 3295 BT - 's-Gravendeel 
 Voorwinden Sport: Winkelcentrum Walburg - Dollard 1 - 3332 EE Zwijndrecht
6. Wat moet ik doen in geval van een klacht?
In geval van een klacht dient u contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Wij streven ernaar klachten zo spoedig mogelijk te behandelen.
7. Krijg ik mijn geld terug bij een verhoogde kortingsactie?
Nee, bij verhogingen van kortingsacties wordt geen geld terug gegeven, de normale procedure is dat een artikel retour moet worden gestuurd. Het artikel dient door u weer opnieuw besteld te worden.
8. Wanneer kan ik bij een retour mijn geld terug verwachten?
Het aankoopbedrag ontvangt u binnen 3-4 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.
9. Retourneren van schoenen.
Het retourneren van schoenen is alleen mogelijk in de originele doos. Zonder de originele verpakking kunnen wij de retour niet verwerken.