Winkelwagen
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Moet ik verzendkosten betalen?
    Bij bestellingen vanaf €50,00 binnen Nederland en België worden geen verzendkosten berekend. Eventuele retourzendingen zijn voor eigen rekening. Bij bestellingen onder de €50,00 brengen wij €4,95 verzendkosten in rekening.
  • Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
    Uw bestelling wordt door PostNL afgeleverd.
  • Is de webcollectie gelijk aan die van de winkels?
    Nee, de collectie in de webshop is beperkter dan in onze winkels. En niet alle sale & outlet artikelen die op de website staan, zijn verkrijgbaar in de winkels.
  • Kan mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
    Ja, dat is inderdaad mogelijk. Wij doen er echter alles aan om dat zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht het toch voorkomen, dan krijgt u daarvan tijdig bericht en wordt uw betaling teruggestort.
  • Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
    Ja, als vaste klant met een Voorwinden account spaart u punten bij al uw aankopen zonder korting. Bij iedere € 5,- ontvangt u spaarpunten, die vervolgens 2 keer per jaar, in februari en augustus, worden uitgekeerd in de vorm van een digitale voucher. Deze voucher is aan uw account gekoppeld en is zowel in de winkels als online te verzilveren.

    Daarnaast profiteert u als vaste klant van speciale aanbiedingen en wordt u als eerste geïnformeerd over acties en evenementen.

    Afhankelijk van het aantal spaarpunten kunt u doorgroeien naar Silver of Gold Member met daarbij extra privileges.

  • Is de collectie nu compleet?
    Nee, eigenlijk is de collectie op de webshop nooit compleet. Gezien de grootte en diversiteit van onze collectie worden er elke dag nog artikelen toegevoegd. Blijf dus regelmatig onze website bezoeken !!

Betalen

Ruilen & retourneren

  • Wat zijn de kosten en procedures bij een retour?
    Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan dient u het binnen 14 dagen na leverdatum retour te zenden. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Het bijgevoegde retourformulier dient u ingevuld bij de retourzending toe te voegen en duidelijk aan te geven welk artikel u waarom wilt retourneren. Kosten en risico van deze retourzending zijn voor rekening van de koper (zie www.postnl.nl voor de exacte verzendtarieven). Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag op uw rekening of creditcard retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben.
  • Kan ik een artikel omruilen?
    Bij een omruiling geeft u op uw retourformulier aan welke maat u wenst, wanneer deze voorradig is wordt er een nieuwe order voor u aangemaakt en de betaling wordt dan verrekend. LET OP: een omruiling is alleen mogelijk als het om hetzelfde artikel gaat.
  • Mag ik online-bestelde producten uit de parfumerie retourneren?
    U mag online-bestelde producten uit de parfumerie retourneren als het artikel ongeopend en ongebruikt is.
  • Wat is de termijn om artikelen te retourneren?
    Artikelen die via de webshop besteld worden, mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden (mits onbeschadigd en ongedragen). Het aankoopbedrag ontvangt u binnen 3-4 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft. 
  • Kan ik de webaankopen terugbrengen in de winkels?
    Ja, u kunt uw aankopen ook terugbrengen in onze winkels in ’s-Gravendeel, Oud-Beijerland en Zwijndrecht. Op vertoon van uw afleveringsbewijs/factuur en na controle van de betreffende artikelen ontvangt u een ontvangstbewijs, het aankoopbedrag wordt NIET contant terugbetaald maar teruggestort op uw rekening.

    Onze vestigingsadressen zijn:

    Voorwinden Modemall
    Smidsweg 7
    3295 BT 's-Gravendeel

    byVOORWINDEN - de Voorwinden Boutique
    Scheepmakershaven 2
    3261 KN Oud-Beijerland

    Voorwinden Intersport
    Winkelcentrum Walburg
    Dollard 1
    3332 EE Zwijndrecht
  • Wat moet ik doen in geval van een klacht?
    In geval van een klacht dient u contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@voorwinden.nl. Wij streven ernaar klachten zo spoedig mogelijk (binnen 3 werkdagen) te behandelen.
  • Krijg ik mijn geld terug bij een verhoogde kortingsactie?
    Nee, bij verhogingen van kortingsacties wordt geen geld terug gegeven, de normale procedure is dat een artikel retour moet worden gestuurd. Het artikel dient door u weer opnieuw besteld te worden.
  • Wanneer kan ik bij een retour mijn geld terug verwachten?
    Het aankoopbedrag ontvangt u binnen 3-4 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.
  • Retourneren van schoenen.
    Het retourneren van schoenen is alleen mogelijk in de originele doos. Zonder de originele verpakking kunnen wij de retour niet verwerken.

Voorwinden maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren.