KLANTENSERVICE

Ruilen & retourneren

Retourneren

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan dient u het binnen 14 dagen na leverdatum retour te zenden.De bijgevoegde pakbon/retourformulier dient u  bij de retourzending toe te voegen. Kosten en risico van deze retourzending zijn voor rekening van de koper ( bezoek de website van de door u gewesten postbedrijf voor de exacte verzendtarieven). Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening of creditcard retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot retourbetaling als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben; ongewassen en ongedragen. Het retourneren van schoenen is alleen mogelijk in de originele doos. Mocht u uw web-aankopen die u wilt retourneren betaald hebben met een Voorwinden Cadeaucard, dan volgt u de normale retourprocedure en storten wij het tegoed weer terug op een nieuwe card. Het retouradres is: Voorwinden Retail BV Smidsweg 12 3295BV 's-Gravendeel

Weborders retourneren in de winkel? 

U kunt uw aankopen ook terugbrengen in onze winkels in ’s-Gravendeel en Zwijndrecht. Op vertoon van uw afleveringsbewijs/factuur en na controle van de betreffende artikelen ontvangt u een ontvangstbewijs, het aankoopbedrag wordt NIET contant terugbetaald maar teruggestort op uw rekening. 

Onze vestigingsadressen zijn: 

Voorwinden Modemall: Smidsweg 7 | 3295 BT | 's-Gravendeel 

Voorwinden Sport: Winkelcentrum Walburg | Dollard 1 | 3332 EE | Zwijndrecht 


Ruilen

Bij een omruiling adviseren wij u om de order opnieuw te plaatsen in de gewenste maat. Dit om te voorkomen dat het artikel uitverkocht raakt voordat uw retourzending door ons verwerkt is.


Klachten

In geval van een klacht dient u contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] of via 078-6305070. Wij streven ernaar om klachten die wij ontvangen zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.